dimecres, 31 d’octubre del 2007

VIATGE A BUDAPEST I PRAGA

Aquest estiu tota la família vam visitar Budapest i Praga, durant una setmana, del 29 de juliol al 5 d'agost.
Tant Budapest com Praga ens va agradar molt. Vam visitar durat 3 dies Budapest i després vam anar en autobús a Praga, parant a mig matí a Bratislava, capital d'Eslovàquia, on vam fer una visita turística d'un parell d'hores i després vam parar a dinar a Breno, la segona ciutat més important de Txequià.
Per la tarda, a les 6 aproximadament vam arribar a Praga, on vam estar de dimecres a diumenge al matí.
El diumenge al migdia vam anar a l'aeroport i a les 15h30' aproximadament vam embarcar cap a Barcelona. Viatge molt interessant amb moltes coses per veure. tant Budapest com Praga són dues ciutats molt monumentals. Hi ha molts llocs per visitar o simplement per passejar pels seus carrers i grans avingudes i no parar de veure bonics edificis. Tant per Budapest com per Praga es pot navegar pel riu que els travessa.
A continuació adjunto un recull de fotografies que vam fer durant el viatge.

BubbleShare: Share photos - Thanksgivingtime!

Etapa pròleg: Flix - Tarragona - Sevilla

1ª Etapa. Sevilla -Castillblanco de los Arroyos. 45 km.

2ª Etapa. Castilblanco de los Arroyos - Calzadilla de los Barros. 104'78 Km.

3ª Etapa. Calzadilla de los Barros - Mérida. 109,05 Km.

4ª Etapa. Mèrida - Càceres. 97' 70 Km

5ª Etapa. Càceres - Aldeanueva del Camino. 131'870 Km.

6ª Etapa. Aldeanueva del Camino - Salamanca. 110'470 Km.

7ª Etapa. Salamanca - Montamarta. 99,350 Km.

8ª Etapa. Montamarta - Mombuey. 111,150 Km.

9ª Etapa. Mombuey - Laza. 145,560 Km.

10ª Etapa. Laza - Orense. 62,350 Km

11ª Etapa. Orense - Santiago de Compostel·la. 128 Km.

Excursió Flix - Saragossa. 160 Km en bicicleta creuant els Monegros

CAMÍ FLIX – SARAGOSSA. 160 KM APROXIMADAMENT. Vaig sortir el divendres 14 d’abril del 2006 a les 09 hores i vaig arribar el dissabte amb el tren que sortia de Saragossa a les 16h 50’. El primer dia vaig fer 109,370 km en 8h 1 minut i 38 segons. De Flix a Bujaraloz. El segon dia vaig fer 91,610 km en 5 h 38’ i 16’’. En total he fet 200,980 km en 13 h 39’ i 54’’. Etapes: Flix – Maials per carretera cap problema. Maials – Montmeneu. Bé però al final no aconsegueixo arribar al cim pel camí ja que perdo la senyalització. La torno a trobar quan baixa el camí de Montmeneu. Montmeneu – Mequinensa. Bé, trobo la senda que ens porta a Mequinensa. És una senda molt petita i estreta, s’ha de baixar de la bicicleta i s’ha de fer a peu. Mequinensa – Candasnos. Problemes i greus, perquè no vaig trobar cap senyal. Em vaig guiar per la descripció dels fulls que vaig baixar d’internet dels Amics del Camí de Sant Jaume. Vaig estar a punt de girar i de tronar cap a casa, però em vaig anar animant i vaig continuar però amb molta por de perdre’m. Candasnos – Peñalba. A partir de Candasnos trobo les fletxes grogues del camí de Sant Jaume que ve de Montserrat. A Candasnos trobo dos nois de Blanes que fan el camí de Sant Jaume, a partir d’aleshores anem junts. Tot i cansat decidim continuar fina a Bujaraloz. El trajecte Candasnos – Peñalba no hi ha cap problema. Anem seguint les fletxes. Peñalba – Bujaraloz. Cap problema, però estic força cansat. De desert res el paisatge és molt verd. Descansem a Bujaraloz en un hostal que està força bé. Sopem en un restaurant on hi ha bufet lliure. SEGON DIA. Bujaraloz – Hostal el Ciervo. Bé, però durant la nit ha plogut i els camins estan molt enfangats. No es pot circular amb la bicicleta, hem de fer un bon tros per carretera. Bujaraloz- Pina de Ebro. Paisatge molt bonic i verd. Pràcticament tot és cereal. Ens trobem per primer cop amb l’Ebre. Pina de Ebro – Fuentes de Ebro. Bé, tot va bé. Fuentes de Ebro – Burgo de Ebro. Els meus companys es queden a dinar a Burgo de Ebro, jo continuo fins a Saragossa. Abans d’arribar a Saragossa menjo un entrepà i postres. Burgo de Ebro – Saragossa. Arribo davant de la Basílica del Pilar i em faig la típica foto. A les 5 menys 10 minuts surt el tren cap a Flix. Agafo el tren just. Vaig molt de pressa amb bicicleta per dins Saragossa per poder agafar el tren. A les 19 hores i 10m minuts arribo a Flix. L’horari dels trens és 12’20, 16’50, 20’28. Viatge molt interessant i de molta aventura, sobretot el tram de Mequinensa a Candasnos.